Om Kjekstad Golfklubb

Kjekstad golfklubb ble stiftet i 1976 og har i dag en 18 hulls skogsbane, en 9 hulls pay & play korthullsbane, treningsområder med driving range, pitching- og putting greens, butikk, profesjonelle instruktører, klubbhus med kafeteria og utmerkede parkeringsforhold. Banen ligger i vakkert og vekslende terreng med skog, fjell, små vann og et livlig dyreliv.

Klubben har en omfattende opplæringsvirksomhet. Våre seniorer, damer og juniorer har sine faste møtedager og det avholdes regelmessige konkurranser.

Det er lett å bli fascinert av banen og klubbens gode miljø - alt ligger til rette. Vi ønsker deg velkommen som gjest og som medlem!