Her finner du en oversikt over styret i Kjekstad Golfklubb.

Ønsker du å sende inn saker til styret, kan disse sendes til post@kjekstad-gk.no. Det er daglig leder som har ansvaret for sekretariatfunksjonen for styret.

Ønsker du å kontakte alle i styret direkte, kan disse kontaktes på felles mailadresse: styret@kjekstad-gk.no.

Terje Werner Laug

Styreleder

915 606 54

Terje jobber til daglig i Avinor Flysikring på Auvi som prosjektleder. Han spilt golf siden 2000 og har vært medlem i Kjekstad siden 2005. Så ofte som mulig er han med på herregruppene og helgeturneringene på Kjekstad. Ofte ser du Terje på Norsk Seniorgolf (NSG) sine turneringer rundt om på Østlandet.

Daniel Julian Grande

Nestleder

911 21 155

Daniel har vært medlem i klubben siden 80-tallet og er en svært habil golfspiller. Han innehar bl.a. en eller flere klubbmestertitler i 5 forskjellige tiår! Daniel jobber til daglig som arkitekt og var bl.a. involvert i utformingen av det nye klubbhuset på Kjekstad.

Jessica Lillian Lankhof

917 08 553

Jessica Lankhof jobber til daglig i et regnskapsbyrå. Hun ble medlem av klubben i 1996 og jobbet i administrasjonen i 10 år frem til 2006. I 2000 var hun med på å starte Tirsdagsklubben sammen med Yvonne Krokeide. Nå er hun endelig tilbake etter en lang pause som småbarnsforeldre.

Bjørn Reidar Jensen

971 74 985

Bjørn Reidar eier selskapet Jensen Miljøkonsult AS som driver med HMS-arbeid samt at han jobber med Miljøledelse i små og store selskap. Han har vært med i Kjekstad i mange år, og spiller regelmessig i mandagsgruppa.

Håkon Eide-Fredriksen

402 91 216

Håkon jobber til daglig som sertifisert takstingeniør med fokus på boliger for salg i vårt område. Han har spilt golf av og på siden 1995, men tok for alvor tak i interessen og ble medlem på Kjekstad i 2018. Håkon har vært medlem og er fremdeles aktiv bidragsyter i Onsdagsgruppa, og spiller av og til på mandagsgruppa.

Erling André Nilsen

917 77 640

Erling jobber som selvstendig management konsulent og investor. Han har spilt golf siden 2008 og spiller på begge herregruppene og i Norsk Seniorgolf.

Yvonne Krokeide

Varamedlem 1

48135670

Yvonne Krokeide jobber til daglig som fysioterapeut ved Godshuset Fysioterapi på Røyken stasjon. Hun begynte å spille golf på Kjekstad Golfklubb i 1987 og var ivrig golfspiller i mange år som junior og ung voksen. Hun startet «tirsdagsklubben» med Jessica Lankhof i år 2000. Hun har nylig tatt opp igjen golfen etter en pause som småbarnsmor.

Lotte Carita Berger

Varamedlem 2

455 19 550

Lotte jobber til daglig som Daglig leder og hovedtrener i Slemmestad og Omegn Turnforening, klubben hun stiftet i 2006. Hun er utdannet Økonom Controller og kontorfaglærling. Hun har mange verv og roller innen idretten, medlem av konkurranse utvalget turn kvinner og turn menn i Viken og Oslo Gymnastikk og turnkrets. Lotte begynte å spille golf i 2005.