Elite

We are the Champions!!!

Av: Tom Robert Bergan  |  Publisert: 23. juli 2017  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Kjekstad's damelag rundspilte alle og tok hjem 1.plassen og opprykk!Gutta spilte seg inn til en fin fin 6.plass!

Da var Lag-NM 1.div på Elverum GK ferdigspilt og damene sto igjen på toppen av pallen. Laget som besto av Rachel Raastad, Bente Omnes og Beate Pedersen forsvarte ledelsen de hadde etter dag 2 og sto løpet inn med glans. Totalscoren var 452, +20. Grunnlaget for seieren ble lagt på Lørdag, "Movingday" da damene spilte en strålende 73 i Foursome og en like gnistrende 67 i fourball, totalt -4 for dagen. Jeg var og er mektig imponert over det damene fikk til!!!

Damenes score pr dag.

Herrelaget som besto av Mats Heien, Fredrik Svanholm, Daniel Barth Aas, Nath Transeth og Tom Robert Bergan fikk en lei start på Fredagen, men rettet opp noe i løpet av ettermiddagen. Vi lå da på 8.de plass, men var allerede alt for langt bak til at vi  hadde noen realistiske kjangser til opprykk. " Movingday" brukte vi til akkurat det, vi klatret 2 plasser opp til delt 6.te. Singelrunden gikk vi dagens 3.dje beste lagscore og beholdt dermed 6.plassen, og ikke minst gikk Daniel Barth Aas en strålende 69 runde med bla. 3 birdies back to back to back.

Guttas score

For mer info om scorene sjekk ut disse linken:
Damer
Herrer

Vi vil også takke alle medlemene i klubben for alle de hyggelige meldingene vi fikk under og etter turneringen. Og ikke minst støtten vi fikk av klubben.

Lagbilde etter turneringen

MVH