Golf Grønn Glede

Av: Bjørn Lohne  |  Publisert: 11. januar 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vi søker etter komitemedlemmer til Golf Grønn Glede

Hull 1 og 2 på 18 hullsbanen

Kjekstad Golfklubb har i sin handlingsplan et ønske om å kunne tilby Golf Grønn Glede i Røyken kommune. Programmet følger NGFs opplegg for Golf Grønn Glede. Det kreves ressurser på dagtid for å gjennomføre denne og lage et godt samarbeid om helse i lokalmiljøet.

Prosjektet i Kjekstad Golfklubb har som mål å oppnå aksept i det offentlige og i lokalmiljøet til å gi positiv virkning i rehabilitering, ved sykefravær og for funksjonshemmede. Målet er å etablere en gruppe på 8-12 deltagere, hvor 80% av deltagerne forventes å bli medlemmer.

Det er ikke noe krav til trenerutdannelse. Dersom det er ønskelig vil klubben tilby dette gratis.

Kontakt klubben på mail post@kjekstad-gk.no eller telefon 31297990 dersom du er interessert i å bidra, eller ønsker informasjon.