Juniorer

Søker spillere til LAG-NM JUNIOR

Av: Kim Anders Aas  |  Publisert: 23. mai 2017  |  Siste nyheter  |  Arkiv

I årets Lag-NM for juniorer, så ønsker vi at våre beste juniorer skal representere klubben

Kjekstad GK skal stille lag for både gutter og jenter i årets  Lag-NM junnior.

Jentene spiller i år i 1 divisjon. Disse spiller 28-29 juni på Miklagard golfklubb.
Guttene rykker i fjor opp til eliteserien, og  skal spille 27-29 juni på Stavanger golfklubb.

Som alltid, så ønsker vi at våre beste juniorer skal stille opp for klubben, slik at alle kan se at det gror godt hos oss.

VIKTIG;
Spillere som ønsker å være med i beregningen når laget skal tas ut MÅ SENEST  innen 1 juni ta kontakt med Kim Anders Aas på kim@cordo.no å fortelle at de har lyst å være med.

Krav:
Spilleren MÅ være født senere enn 31.12.1997
Spilleren MÅ være medlem av Kjekstad GK, og spille med Kjekstad som hjemmeklubb i turneringer.
Spilleren bør ha et spillerhandicap lavere enn 15.
Man MÅ beregne 2 dager med reise og innspill før turneringene starter