Juniorer

Srixon Tour på Haugaland

Av: Kim Anders Aas  |  Publisert: 22. mai 2017  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Tina og Daniel spilte denne helgen Srixon tour på Hagaland Golfklubb. Nok en gang var Tina på pallen.

Denne helgen var det Srixon Tour nr 2 på Haugaland Golfklubb i Sveio.
I stort sett ufyselig vær, så ble det spilt 3 runder. 2 på lørdag og en på søndag.  Meget sterk vind, sprutende regnvær, og en bane som var helt mettet av vann, så var det til tider meget krevende forhold. Soleklart fairwaytreff kunne fort bli "lost ball" dersom man ikke hadde øynene med seg.

For 4. gang denne sesongen ( i NorgesCup og Srixon Tour) tar Tina en sterk 2 plass. Denne gang med scoren +11 (73-81-70).
Med dette så beviser hun igjen at hun er helt i norgestoppen for jentene. Vi gratulerer !

Daniel endte på en respektabel 10. plass med scoren +15 (77-72-80).  Han er også virkelig på gang, men fikk det litt tøft på de aller siste hullene søndag.