Åpning av simulatorsenter på Kjekstad Golfklubb

Av: Kjekstad Golfshop og Café  |  Publisert: 1. november 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Simulatorene er i rute, og vi gleder oss til åpning!

Mandag 4. november starter vi opp.

Det er gjort klar en egen bookingside for simulatorspill, her på hjemmesiden. Du går via Megamenyen - Golfsimulator - Booking. Her registrerer du deg som bruker, logger inn og bestiller. Det hele er veldig enkelt og raskt. Bookingsystemet som er nyutviklet og spesialtilpasset for Kjekstad Golfklubb, er nok noe av det beste på markedet i dag. Vi vil i den forbindelse takke Scangolf for en rask og kundetilpasset utvikling av systemet.

Du finner også booking og status helt nederst på hjemmesiden vår.

Skal du spille turnering med en av gruppene (senior, onsdagsgruppen, herre, tirsdagsklubben osv...), så går du også via hjemmesiden vår og finner siden til din gruppe. Her ligger turneringene klare, og det er bare å melde seg på.

"Kjøreregler" for spill i simulatorene:
Ta med rene sko for innespill. Vi har laget en garderobe rett til høyre for inngangen til simulatorene med plass til både utesko og klær. Spill på helt rene baller, uten tusjmerker - eller kjøp spesialball i proshopen. Spesialballene er merket med sensorer for høyere presisjon. Vi anbefaler absolutt disse. Møt i god tid. Medbrakt mat og drikke er ikke tillatt. Kaféen er åpen.

Vi må nok regne med å bruke litt tid på å bli kjent med "omgivelsene", men foreløpig ser det meget bra ut!

Vi ønsker dere alle, både medlemmer og gjester hjertelig velkommen til Kjekstad Golfklubb - Året rundt!! smiley

(PS! Bommen vil være åpen for besøkende til Kjekstad Golfklubb i hele vinter, og vil følge åpningstidene til simulatorsenteret, fra og med mandag 4. november.)