Årets dugnad gjennomført

Av: Bjørn Lohne  |  Publisert: 1. mai 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Over 90 møtte i kaldt og fuktig vær

Dugnad 2018
Vi slutter aldri å bli imponert over dugnadsinnsatsen i Kjekstad Golfklubb.

3° og regn fra morgenen av, allikevel stillte over 90 stk opp på årets dugnad 1. mai.

Banekomiteen v/Asbjørn ledet dugnaden som varte fra kl. 10 til 13. Raking og rydding av kvist på begge banene var igjen de største arbeidsoppgavene på alle hull. På rangen ble det "fisket" opp baller som var kjørt ned i overflaten. Noen kyndige medlemmer fikk oppgaven med å bygge levegg mellom startbod og den "nye" proshopen. Alle skap på kjøkkenet ble tømt og vasket, og alle vinduene ble pusset i hele kafeen.

Det gikk med 20 liter kaffe på årets dugnad smiley

Takk til alle som møtte opp. Uten dere hadde vi ikke hatt en så fin klubb og bane som vi har i dag smiley