Bli med å bygge simulatorrom

Av: Jarle Midtskogen  |  Publisert: 13. august 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vi skal få 3 simulatorer i vårt nye klubbhus til høsten. I fobindelse med klargjøring av rommet, trenger vi et arbeidslag som innreder og setter bl.a. opp skillevegger.

Er du snekker, elektriker eller er rett og slett bare nevenyttig? Da kan vi ha brukt for deg i vårt arbeidslag!
Vi bør være 6-8 personer som bl.a. skal lage skillevegger mellom simulatorene. Det vil også være en del andre ting som skal gjøres, men dette får du mer informasjon om hvis du melder deg som frivillig.

Dager og tidspunkt er ikke bestemt enda, men arbeidet bør være utført innen 15. september.

Er du interessert?

Klikk her for å sende oss en epost om du ønsker å være med.

Hilsen Prosjektgruppa

Jarle Midtskogen