Faktura for medlemskap er nå sendt ut

Av: Bjørn Lohne  |  Publisert: 21. februar 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Noe er nytt for året, som for eksempel Fordelskortet

Årsmøtet besluttet følgende for årets faktura

Fordelskort Kafe/Proshop
: Nytt på årets faktura for voksne medlemmer er innføring av "Fordelskort Kafe/Proshop" til kr. 300,-. Dette gavekortet inneholder 20% rabatt, slik at gavekortet du får utstedt hos oss har en verdi på kr. 360,-. Kortet kan benyttes i kassen til kafe/proshop/simulatorsenter.
Fordelskortet betraktes som en medlemsfordel, og faktureres samtidig med den årlige medlemskontingenten. Vi håper at kortet vil føre til økt besøk og omsetning i klubbens kafe/proshop/simulatorsenter, som igjen vil gjøre det enklere å kunne tilby et mer forutsigbart utvalg av varer for våre medlemmer.

Dugnadsavgift: De som møter opp og gjennomfører dugnad, får refundert dugnadsavgiften i form av kontanter eller gavekort til kafe/proshop/simulatorsenter/ballkort. Også her gjelder 20% mer i verdi på gavekort/ballkort.

Fakturagebyr: Gebyret på hovedfaktura er fra og med 2020 kr. 0,-. Faktura sendes nå på mail.

Månedlig betaling: Alle som mottar faktura som er større enn kr. 2 000,- får tilbud om å dele opp beløpet med autogiro fordelt over årets resterende måneder. Fremgangsmåten står beskrevet på faktura. Det er vårt faktureringsselskap Norkred som hjelper oss med dette.