Har du lyst til å bli bedre i golf?

Av: Bjørn Lohne  |  Publisert: 19. mai 2017  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Alle kursene er nå lagt ut for påmelding

Kjære medlemer,

Nå er alle kursene frem til sommeren lagt ut på våre hjemmesider. Du finner alle kursene her: http://kjekstad-gk.no/aktiviteter/pro/43/kurs.

Det finnes kurs for deg som ønsker å forbedre ditt golf spill, enten du vil slå ballen lengre, kontrollere lengden på dine wedger eller komme deg ut av bunkeren med ett slag.
Noen kurs går over flere uker, andre noen timer. Se nøye gjennom kurs tilbudet og meld deg på de kurs med temaer som du ønsker å forbedre.

Jeg minner også om muligheten til å bestille Pro timer i Golfbox.

Ta kontakt med meg hvis du ønsker å spille en runde eller noen hull på 9 hulls eller 18 hulls banen (Tlf: 932 25 769).

Gode golfing hilsener fra Douglas