Innkalling til dugnad - 2018

Av: Bjørn Lohne  |  Publisert: 25. april 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Ventetiden begynner å ta slutt. Årets dugnad blir tirsdag 1. mai kl. 10:00. Nøyaktig en måned senere enn i fjor.

Årets dugnad 2018

Årets dugnad blir arrangert tirsdag 1. mai 2018 kl. 10:00.
Fremmøte på tunet for registrering og fordeling av arbeidsoppgaver fra og med kl. 09:30. Selve dugnaden starter kl. 10:00.

Vi er klar over at dagen er en helligdag, men håper at du allikevel har anledning til å stille. En lang vinter med mye snø som skulle smeltes har ført til at vi allerede nå er en måned senere med dugnaden i forhold til i fjor. En god nyhet midt oppe i dette er at våre greenkeepere melder om glitrende forhold på våre greener, med minimalt med vinterskader. Det betyr nok at vi får greener som er både raske og jevne fra første stund etter åpning.

Åpning av banene er planlagt fire dager etter dugnaden på lørdag 5. mai kl 09:00.

Ved registrering på dugnaden får du tilbakebetalt dugnadsavgift på kr. 250,-, dersom du har betalt denne. Alternativt kan man velge gavekort i proshop, kafé eller ballkort, alle til en verdi av kr. 300,-.

Kafeen vil være åpen hele dagen. Det er lurt å ta med arbeidshansker og støvler. Har du en løvrake tar du med den også. Hovedoppgavene vil være rydding, rake løv og småstein fra banen. Asbjørn Holtet, vår leder av banekomiteen, vil fordele mannskapene til de hull og arbeidsoppgaver som det skal jobbes på. Driving range vil være stengt under selve dugnaden grunnet arbeide på rangen.

Da vi ikke klarer å åpne banene rett etter dugnaden, blir det i stedet for "dugnadsturnering" gratis baller på rangen for de oppmøtte etter at dugnaden er ferdig. Vi regner med at dugnaden er ferdig ca. 13:30.

Vi håper at mange medlemmer har anledning til å komme, og ønsker alle velkommen til en trivelig dugnad smiley