Kjekstad Golfklubb trenger deg !

Av: Bjørn Lohne  |  Publisert: 13. oktober 2017  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Valgkomiteen har startet arbeidet med å finne kandidater til styre og stell i klubben.

Valgkomiteen er godt i gang med å samle kandidater til styret og komiteer.

Ønsker du, eller kjenner du noen som vil gjøre en innsats for klubben? Vi trenger ulike kompetanser som kan bidra til at Kjekstad GK (om mulig) blir en enda bedre klubb enn det vi er i dag.

Klubben går en spennende og utfordrende tid i møte, hvor blant annet bygging av nytt klubbhus står på dagsordenen.

Kjenner du en spire i magen, ikke nøl med å sende inn noen ord om deg selv eller forslag om andre til valgkomiteen. Mail til valgkomiteens leder, Bente Omnes finner du her: Valgkomiteen.
(Husk å hjelpe valgkomiteen med å spørre kandidaten du foreslår om den har lyst).

Bilde (valgkomiteen) fra venstre: Ann-Charlotte Jensen, Bente Omnes, Jan Presttun.