Medarbeidere til proshop, kafé og gapahuk søkes

Av: Bjørn Lohne  |  Publisert: 27. mars 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vi søker nå etter medarbeidere til våre 3 serviceinstanser for sesongen 2018

Kjekstad Golfklubb søker nå etter medarbeidere for sesongen 2018 til både proshop, kafé og gapahuk! smiley

De vi søker må være blide og serviceminded. Det legges vekt på fleksibilitet og samarbeidsevne.
Alle stillingene er timebasert og innebærer skiftordning med arbeid både dagtid og kveldstid, samt helger.

Arbeidet i kafeen består i å betjene kunder med et smil, tilberede enkel kald og varm mat, kasseoppgjør, renhold, varepåfylling og annet som måtte oppstå i forbindelse med driften.

Arbeidet i gapahuken består i å betjene kunder med et smil, steke vafler og lage kaffe. Stillingen innebærer nært samarbeid med kafeen, hvor det hentes varepåfyll daglig, som fraktes opp med golfbil.

Til golfshopen trengs personale som kan golf, som liker salg og som takler å jobbe under til tider stort press. De som jobber i proshopen er klubbens ansikt utad og det legges stor vekt på nøyaktighet og serviceinnstilling.

For alle stillingene må søkere være over 18 år og beherske engelsk. Søknadsfrist onsdag 11. april.

Interesserte bes kontakte Kjekstad Golfklubb v/Bente på telefon 908 21 010 eller på mail proshop@kjekstad-gk.no.