Ny ansatt i Kjekstad Golfklubb

Av: Bjørn Lohne  |  Publisert: 30. oktober 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vår kjente Lukasz er nå fast ansatt på full tid

Lukasz er vel ikke helt ny for oss på Kjekstad. Han har jobbet i klubben helt siden 2005, da han begynte som renholdsarbeider via et annet selskap. Han fikk etter kort tid neste jobb som "klipper" i klubben for sommersesongene.

I dag har Lukasz takket ja til å bli fast ansatt hos oss som banearbeider på helårlig basis. Han har tidligere i år tatt med seg kone og barn til Norge, som alle trives godt i egen leilighet på Spikkestad.

For oss i Kjekstad Golfklubb er dette en skikkelig solskinnshistorie som må bety at vi har et godt arbeidsmiljø.

Vi gleder oss, og ønsker Lukasz hjertelig velkommen og lykke til som fast ansatt i Kjekstad Golfklubb smiley