Tilbud til alle medlemmer på Kjekstad

Av: Bjørn Lohne  |  Publisert: 20. februar 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Gratis treningsballer til alle Kjekstad medlemmer på Fornebu Indoor Golf Center

Vi har avtalt med vår samarbeidspartner Fornebu Indoor Golf Center at medlemmer fra Kjekstad Golfklubb får en polett for 60 baller utdelt ved oppmøte på senteret. Poletten får du ved å vise frem din bagtag for Kjekstad GK, og oppgi navn.

Poletten må benyttes samme dag. Ønsker du å trene mer andre dager, får du en ny polett. Tilbudet gjelder så lenge lageret rekker av baller vi har kjøpt.

Kan dette være tilbudet som gjør at du kommer i gang med treningen allerede nå?

Vi minner om at Kjekstad Golfklubb har helårlig åpent fra og med i år. Pr. dags dato er Simulatorsenter, driving range, kafe og proshop på Kjekstad åpen smiley. Det meldes om godt besøk.

"Vinterlig" hilsen fra Kjekstad Golfklubb.