Seniorer

Vintergolfen er igang

Av: Per-Erik Thomassen  |  Publisert: 5. november 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Seniorene hadde gleden av å åpne spillet på våre flotte nye simulatorer

Seniorene hadde gleden av å invie våre flotte simulatorer igår. Teknologien er fantastisk så her er det gode muligheter til å perfektsjonere golf ferdighetene også gjennom vinteren.

Det er jo endel av våre spillere som har søkt varmere strøk før jul så noe ledige plasser er det nå. Seniorerene har spille tid på dagen mandag og tirsdag formiddag.

Påmelding skjer på klubbens hjemmeside (ikke golfbox). På hjemmesiden gå inn på Megameny så Seniorer og der er fane for påmelding til silulator golfen. Vi må bruke prinsippet først til mølla så ikke vent. Vi er ikke avhengig av yr for å se på værmeldingen. Her er det alltid fint vær.

Vel møtt til hyggelig golftreff på sisteskrik av simulatorer.