Tirsdagsklubben

Velkommen til damekveld!

Av: Kjekstad Proshop  |  Publisert: 12. april 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Alle Kjekstad-damer inviteres til egen damekveld tirsdag 17. april

Hei absolutt alle damer på Kjekstad!!!

Kjekstad Golfklubb har 2 damegrupper som spiller turneringer hver tirsdag gjennom sesongen, de som spiller på formiddagen (Formiddagsdamene) og de som spiller på ettermiddagen (Tirsdagsklubben).

Begge gruppene administreres av hver sin komite, som setter opp turneringer og ordner med det praktiske rundt turneringene.

Har du lyst til å være med oss å spille? Du må selvfølgelig ikke spille hver tirsdag, men bare når du har mulighet. I tillegg til faste tirsdager, planlegges en egen DAMEDAG en lørdag i juni, med golf og god mat. Vi ønsker også å lufte med dere, interessen for en DAMETUR på slutten av sesongen.

Det viktigste nå er å få deg med, slik at vi sammen kan danne en stor gruppe spilleglade damer her på Kjekstad. Vi vil ha med deg i vårt hyggelige damemiljø. Vil du? ??
**********************************
Mens vi venter på at snøen skal forsvinne (det tar litt tid ??) tenkte vi å lage en DAMEKVELD.

Dette blir TIRSDAG 17. april kl. 18.00 på Klubbhuset på Kjekstad. Her blir det informasjon om årets sesong og turneringer, det blir gjenoppfriskning av regler v/Edith Grande og litt golfprat og «vi – gleder – oss – til – det – blir – grønt»-prat.

Det blir enkelt bevertning! Og da er det fint om du gir et lite pip om du kommer.

(PS! Denne invitasjonen har gått ut til alle damer i Kjekstad Golfklubb. :) )

Håper vi ser deg!

Med vennlig hilsen
Bente Lohne                                                                     Turid Johnsen