Turneringer

Start påmelding:Se Golfbox
Slutt påmelding:Se Golfbox

Beskrivelse

Norsk Mid Amatør Golf, NMAG går nå inn i sin sjette sesong. Hensikten er å gi et attraktivt turneringstilbud til spillere over 30 år. Denne gruppen spillere er ofte i aktiv jobb og familiesituasjon, mange med begrenset tid og mulighet til å spille, men samtidig med et ønske om fortsatt å konkurrere. Uten tilbud faller derfor mange lett fra i denne fasen av livet, noe vi ønsker å rette på ved et tilpasset og godt turneringstilbud.
Som premiering vil vi bruke Premiesjekker, lik Seniorgolf. Disse sendes til spillerne fra NMAG, og kan kun brukes i golfklubber og proshop'er, slik at også premiene blir igjen som omsetning i klubbene. Vi skriver premiesjekker for over kr 50.000 pr år.

Se mer om Midam på hjemmesiden deres midam.no

Påmelding i Golfbox