Turneringer

STATUTTER Mestergolfen/ Årets Spiller

Gjeldende fra 2022, utarbeidet av Administrasjonen i samarbeid med Turneringskomitè.

Turneringen:
Dette er administrasjonens turnering og arrangeres av Turneringskomiteen som en avslutning på årets turneringssesong.

Spillet:
Det spilles i en samlet klasse.
Det spilles netto slagspill over 18 hull, maksimum score, par +5. SH settes til ¾ HCP.

Årets Spiller:
Ved lik 1. Plass vil lavest HCP telle når årets spiller kåres.
Øvrige plasseringer avgjøres etter «matematisk» metode (beste siste 18, 9, 6, 3, 2, 1).

Kvalifiserte:
Alle medlemmer av Kjekstad Golfklubb som har vunnet en eller flere turneringer på vår 18- hullsbane i løpet av årets sesong.
I tillegg er forrige sesongs Årets Spiller kvalifisert, dersom denne fremdeles er medlem.

Startavgift:
Betales ved Online Påmelding. Greenfeemedlemmer må også betale halv rundegreenfee.

Premiering:
Vandrepokal pluss Gravert Vase med Årets Spiller til vinneren.
Gavekort til de 3 første plassene.