Herrer - mandag

Mandagsgruppa - Sesongavsluting

Av: Bjørn Lohne  |  Publisert: 26. september 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Sesongen til "mandagsherrrene" ble avsluttet med stil

Carl Eivind Bjørndal
Mandagsgruppa hadde avslutning 24. september. Sesongen ble avsluttet med en «Pitch&Putt» -turnering, og premieutdeling for sesongen.
Sesongens beste spiller ble utvilsomt Carl Eivind Bjørndal. Han vant OoM, Mandagsruppas Matchplay samt Pitch&Putt-turneringen. I tillegg så ble han nr. 2 i gruppas Eclectic, og nr 3 i Netto-Eclectic. Meget imponerende innsats.

Ellers må det nevnes at Tony Leknes vant Eclectic, at Jon Petterson vant netto Eclectic, og at Reidar Hovelsås ble beste spiller i mandagsgruppas nettomesterskap (som en del av klubbemsterskapet). Reidar Hovelsås ble også beste nykommer i gruppa.

Gratulerer til alle vinnere smiley

Mandagsgruppa hadde i år 73 unike deltagere, og et gjennomsnitt på 28 spillere pr. turnering. 14 av disse var nye spillere. En klar vekst fra i fjor.
Tony Leknes, Carl Eivind Bjørndal, Tor Gunnar Stabæk