Instruksjon og kurs

Nybegynnerkurs på Kjekstad Golfklubb 2023

Av: Svein Nummestad Hansen  |  Publisert: 3. april 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Nå er årets nybegynnerkurs lagt ut for påmelding

Kurset inkluderer følgende:

Medlemskap '

Valgfritt medlemskap i Kjekstad Golfklubb 2023. Kursprisen er inkludert i medlemskapet du velger ved påmelding/forhåndsbetaling.

Veien til Golf kurs
Kurset er for deg som har lyst til å starte og spille golf i Kjekstad Golfklubb. Kurset gir deg praktisk innføring i teknikk, regler, etikette og sikkerhet. Kurset arrangeres over en dag fra kl. 0900 til kl.1800. Du kan låne køller hos oss dersom du ikke har.

Lunsj inkludert i kurset

Under kursdagen serverer kaféen baguett og drikke.

Banespill
Banespill er en del av kurset – du blir bedre kjent ute på golfbanen, og får spille noen hull sammen med andre.

Gratis leksjon
Vi tilbyr en gratis leksjonstime på 25 minutter med en av trenerne våre etter kurset. Dette vil være en god start på veien videre med golf treningen. Må bookes i løpet av kurset.

Mentorgruppen:
Mentor gruppen er en gruppe bestående av hyggelige medlemmer som ønsker å ivareta nye medlemmer i klubben. Trenger du noen å spille sammen med på banen etter kurset, kan du som nytt medlem ta kontakt med våre mentorer. Mentorene vil spille sammen med dere under banespill delen på kursene.

Mer informasjon om datoer og innhold, samt påmeldinger finner du her: ''kurs oversikt''

Spørsmål kan rettes til Svein Nummestad Hansen på e-post: svein@kjekstad-gk.no eller tlf: 979 45 366