Dokumenter til Årsmøtet del 2 den 23. mars 2021

Av: Bjørn Lohne  |  Publisert: 16. mars 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Årsmøtedokumentene kan nå lastes ned fra medlemssidene våre på hjemmesiden

Årsmøtedokumentene til årsmøtet torsdag 23. mars 2021, kl. 18:00 - Digitalt på Teams, er nå tilgjengelig for nedlasting fra våre hjemmesider.

Dokumentene ligger i klubbens dokumentarkiv på medlemssidene. Innloggingen til arkivet finner du her: http://kjekstad-gk.no/bruker/login.

De som ikke har mulighet til å hente dokumentene via hjemmesidene våre på internett, kan kontakte administrasjonen på mail (post@kjekstad-gk.no) for å få dokumentene tilsendt.

For å delta, må du melde deg på i Golfbox. Linken til påmelding finner du her: Påmelding Årsmøte del 2Påmeldingsfristen er 23. mars kl. 14:00. Golfbox filtrerer automatisk inn de medlemmer som har alder minst 15 år og har gjort opp sine økonomiske forpliktelser til Kjekstad Golfklubb.

Vi ønsker deg vel møtt til årsmøtet!

Styret i Kjekstad Golfklubb