Dugnadsånden er stor i Kjekstad Golfklubb

Av: Bjørn Lohne  |  Publisert: 1. april 2017  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vi hadde mye som skulle gjøres, og heldigvis var det igjen mange som møtte.

110 medlemmer møtte opp på årets dugnad som ble arrangert lørdag 1. april 2017. smiley

Banekomiteen v/Asbjørn delegerte alle oppgavene på selve dugnaden som varte fra kl. 9 til 12. Raking og rydding av kvist på begge banene var de største arbeidsoppgavene på alle hull. Denne gangen tok vi et tak på rangen også, hvor vi "fisket" opp baller som var kjørt ned i overflaten.

Alle deltagerne fikk servert kaffe, og Bente i kafeen hadde laget hele 22 liter.

Nytt av året var loddtrekningen med utlodding av tre gavekort a kr. 500,- for alle de som hadde registrert seg innen kl. 09:15. Det var vår styreleder Vidar Launy som foretok trekningen sammen med daglig leder Bjørn Lohne.

En stor takk fra klubben til alle som deltok på dugnaden. Uten dere hadde vi ikke fått en så fin kvalitet på banene som vi har.

Noen bilder fra dagen (knipset av vår turneringsleder Kjell Birkelund):

Asbjørn delegerer oppgaver med stor glede til alle oppmøtte, på begge banene, rangen og rundt og i klubbhuset.

Noen av dugnadsgjengen.

Vidar og Bjørn foretar loddtrekningen.