Fritt spill samarbeid - Kjekstad/Drammen/Asker

Av: Bjørn Lohne  |  Publisert: 15. desember 2017  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Status forhandlinger om neste års avtale.

Kjekstad GK har i alle år vært en initiativtaker som med sitt engasjement har sørget for at "Fritt spill" på våre tre klubber har kunnet bli en realitet. Med "3 klubber i en smekk" har du som fullt betalende medlem kunnet nyte godt av å kunne spille nesten gratis i tre klubber til prisen for en.

“Samarbeidet mellom Asker GK, Kjekstad GK og Drammen GK gir mange fordeler for våre fullt betalende medlemmer. “Spill alt du vil”-tilbudet til kr 1490,- på hverandres 18-hullsbaner er bare én av dem”.

I 2017 har til sammen over 330 medlemmer fra våre tre klubber benyttet seg av tilbudet. Avtalen evalueres hvert år, og arbeidet med avtalen for 2018 startet allerede i mai måned. Vi må dessverre meddele at vi ikke har lykkes med å komme til enighet med de andre klubbene om innholdet i avtalen for 2018. Avtalen er ment å være rettferdig og lik for alle medlemmene i klubbene, noe det ikke har vært mulig å komme til enighet om. Det kan her nevnes viktige ting som åpningstider og tilgjengelig bane med sommergreener for alle medlemmene i klubbene.

Vi håper at du allikevel vil spille alle banene minst like mye som tidligere, selv uten «Fritt spill» avtale mellom klubbene. Vi gleder oss allerede til neste år, og håper vi ser deg også ??