Innkalling til årsmøte i Kjekstad Golfklubb 2023

Av: Bjørn Lohne  |  Publisert: 16. februar 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Til medlemmene i Kjekstad Golfklubb

Innkalling til Årsmøte i Kjekstad Golfklubb 2023

Styret innkaller med dette til Årsmøte i Kjekstad Golfklubb.

Årsmøtet avholdes onsdag 22. mars 2023 kl. 18:00 på Teglen - Spikkestad kirke og kultursenter.

Saker som et medlem ønsker å ta opp på årsmøtet, må være styret ihende senest fredag 3. mars 2023. Sakene kan sendes til post@kjekstad-gk.no (daglig leder) eller styret@kjekstad-gk.no (fellesmail for alle styremedlemmer), og skal inneholde en tydelig beskrivelse av saken samt et konkret forslag til det vedtak man ønsker at Årsmøtet skal stemme over.

Fullstendig sakliste med alle saksdokumenter vil bli gjort tilgjengelig for medlemmene senest én uke før Årsmøtet i dokumentarkivet på https://kjekstad-gk.no/bruker/login. Alternativt kan du be om disse på e-post til post@kjekstad-gk.no.

For å ha stemmerett og kunne velges til verv må man ha vært medlem av Kjekstad Golfklubb i minst én måned, fylle minst 15 år i det kalenderåret årsmøtet avholdes, og ha gjort opp sine økonomiske forpliktelser til Kjekstad Golfklubb. Alle medlemmer har uansett møterett, talerett og forslagsrett.

Ved spørsmål som gjelder årsmøtet, kan Kjekstad Golfklubb kontaktes på post@kjekstad-gk.no.

Velkommen til Årsmøte!
styret