Innkalling til dugnad

Av: Bjørn Lohne  |  Publisert: 24. april 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Dugnadskomiteen kaller inn til dugnad lørdag 29. april

Årets første dugnad blir arrangert lørdag 29. april 2023 kl. 10:00.

Fremmøte på tunet for fordeling av arbeidsoppgaver og hullfaddere.

En vinter med nok av snø er endelig ferdig (håper vi). Våre greenkeepere melder om glitrende forhold på våre greener, med minimalt av vinterskader.

Åpning av begge banene er foreløpig planlagt helgen 5-7 mai.

Det er fint om du kan ta med arbeidshansker og støvler. Har du en løvrake (plast) tar du med den også. Hovedoppgavene vil være raking av kongler og kvist på spillefeltet. Asbjørn Holtet fra dugnadskomiteen vil fordele mannskapene til de hull og arbeidsoppgaver som det skal jobbes på. Driving range vil være stengt under selve dugnaden.

Vi håper at mange medlemmer har anledning til å komme, og ønsker alle velkommen til en trivelig dugnad smiley