Juniorgruppa «fosser fremover»

Av: Bjørn Lohne  |  Publisert: 26. august 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Her skjer det mye om dagen.

Nå etter ferien har gruppen juniorer i organisert trening vokst fra 70 til 81 spillere. Godt at vi har et solid trenerteam med Hovedtrener Svein i spissen som har kapasitet til å tilpasse treningsopplegget til denne økningen. Klubben går en spennende høst i møte med så mange aktive juniorspillere. Av erfaring vet vi at mange av de i aktiv trening vil markere seg godt også i turneringspillet fremover.

En annen strålende nyhet er at en ny Juniorkomite ble konstituert på møte 23.august. Foreløpig består komiteen av (fra venstre på bildet): Magnar Myrvold - medlem, Stein Gunnar Nygård - leder og Trygve Iversland - medlem. Komiteen vil supplere seg selv med ytterligere ressurser. Komiteens fremste oppgave er å ta seg av alle praktiske detaljer, det sosiale arbeidet i gruppen og å holde god kontakt med Hovedtrener Svein, som har ansvaret for treningsopplegget.

Med god tilstrømning av nye spillere og en fungerende komite, kan klubben se frem til en spennende høst.