Kjekstad går foran igjen - Gratis protimer

Av: Bjørn Lohne  |  Publisert: 1. april 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Klubben i samarbeid med sin Pro Douglas Craig går stadig nye veier for å utvikle seg til den mest attraktive klubben på Østlandet.

Mange muligheter åpner seg når det nye klubbhuset står ferdig fom sesongen 2019.

Når de midlertidige brakkene på Tee 1 har gjort nytten sin som Proshop under byggingen av nytt klubbhus, skal de slett ikke fjernes som tidligere planlagt. Douglas flytter inn i disse. Dersom alt går etter planen, vil dette mest sannsynlig bli Douglas sin permanente bostedsadresse fremover.

I og med at tiden som går med til reisevei frem og tilbake til arbeidsplass blir borte, vil muligheten til å øke servicen til både kunder og medlemmer bli uante. Det vil bli tilbudt 10 minutter gratis undervisning på Tee 1 før start til alle medlemmer og gjester som har starttid på 18 hullsbanen. Dette vil garantert sørge for at du får en profesjonell oppvarming med bedre mestring av banen, og ergo større glede av golfrunden.

Daglig leder Bjørn Lohne uttaler at dette tiltaket skal gjøre Kjekstad mer populær for både medlemmer og for gjester som besøksbane, og resultatet vil bli at flere vil spille banen oftere. Antall solgte protimer for Douglas sin del vil selvsagt også eksplodere. Tiltaket er også helt i tråd med klubben sin Virksomhetsplan ifm opplæring og mestring av sporten for alle golfspillere.

Douglas har allerede lagt ut leiligheten sin i Oslo for salg, og gleder seg stort til sesongen 2019.

Bilde: Douglas og de «nye» brakkene på Tee 1: