Klubben søker frivillige til Golf Grønn Glede

Av: Bjørn Lohne  |  Publisert: 7. juni 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Har du lyst til å være med på det spennende prosjektet Golf Grønn Glede?

Golf Grønn Glede (GGG) er et golftilbud til de som, av ulike årsaker, har behov for tilrettelegging. Det er et prosjekt i samarbeid med Norges golfforbund.

Klubben har deltatt i prosjektet siden 2017 og har opparbeidet et godt forhold til samarbeidspartene og vært en bidragsyter til klubbens positive omdømme i lokalmiljøet. Et Slag av Gangen er også en viktig organisasjon som vi samarbeider tett med.

For å kunne fortsette vår gode satsing på dette området søker vi nå etter deltagere som kan være med å bidra inn i prosjektet.

Av gjøremål kan nevnes:
-    Være med i en komite med minimum 3 personer.
-    Ha kontakt med NGF og Ett slag av gangen.
-    Følge opp/etablere samarbeidspartnere og sponsorer til GGG.
-    Koordinere treningsopplegg/kurs for deltagere sammen med vår trener.
-    Være med på å ivareta det sosiale miljøet i prosjektet.
-    Etablere grupper for simulatorspill på vinteren.
-    Søke om økonomisk støtte fra samarbeidspartnerne.

Tidsbruken for den enkelte deltager er avhengig av ambisjonsnivå og hvor mange som deler på oppgavene.

Er du interessert? Ta kontakt med daglig leder Bjørn Lohne på: post@kjekstad-gk.no.