Letter from the Pro

Av: Douglas Craig  |  Publisert: 18. mai 2017  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Nå er golfsesongen i full sving, og kurs og protimer venter på deg.

Det er med stor glede at jeg tar fatt på jobben som Kjekstad Golfklubb sin nye Golftrener og Pro.

Jeg er opprinnelig  fra Skottland og er utdannet medlem i det Britiske PGA. Jeg har spillt golf siden jeg  var fem år og har vært Golf Professional/Trener siden 1977. I hele 37 år har jeg bodd i Norge, og har blant annet jobbet som golftrener på Oslo GK, Holtsmark GK og Grini GK.

Min historie på Kjekstad startet allerede i 1984 som Golf Professional, i klubbens spede begynnelse, og varte helt til 2006.

Vi starter i disse dager opp Treninger som blir i form av Individuell trening og forskellig former av Gruppe trening. Gruppe trening er en flott måte å lære golf på, og det skal være både sosialt og lærerikt. Vi skal jobbe med sving teknikk, nærspill, og lære forskjellig øvelser for å komme videre og forhåpentligvis spille bedre golf.

Det viktigste er at alle føler de mestrer golfen bedre, slik at man får mer glede av å spille. Følg med på Kjekstad GK sin webside for å finne et kurs som passer deg og ditt hcp. Oversikten over kursene finner du her: http://kjekstad-gk.no/aktiviteter/pro/43/kurs

Om du foretrekker individuell instruksjon så er det å bare gå inn på Golfbox og bestille tid. Det er også muligheter for å bestille tid med meg ute på 9 hulls banen. (Kanskje dere er 2 eller 3 tre venner som kunne tenke seg å spille sammen)! Ring 932 257 69 for bestilling.

Gleder meg til å treffe dere og til å hjelpe dere til å bli bedre golfsspillere smiley
Hilsen Douglas