Nytt Klubbhus – vi trenger deg

Av: Bjørn Lohne  |  Publisert: 28. mars 2017  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Nevenyttige medlemmer søkes

Klubben planlegger å starte bygging av nytt klubbhus i 2018 og vi ønsker å bygge opp en intern ressurs pool med nevenyttige medlemmer som kan bidra til å realisere det nye klubbhuset.

Vi trenger medlemmer til å male utvendig og innvendig, legge fliser, ordne med interiør/møbler/utsmykning og andre oppgaver et nybygg krever. Vi ønsker også å komme i kontakt med håndverkere blant våre medlemmer som har lyst til å bidra på dugnadsbasis. Når vi ser på responsen så vil vi tilpasse anbudsgrunnlaget overfor den vi velger som hovedentreprenør for prosjektet.

Registrer deg ved å sende en mail til post@kjekstad-gk.no med info om hva du kan bidra med så tar vi kontakt.