Trenerutdannelse - noe for deg?

Av: Bjørn Lohne  |  Publisert: 22. februar 2017  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vi ønsker oss flere i klubben som gjennomfører Trener 1 kurs

Kurset arrangeres av Norges Golfforbund og går over to helger i løpet av sesongen. Du må også ha noen timer praksis i klubben i løpet av sesongen, kanskje som medhjelper til VTG kurs eller junior treninger.

Kjekstad Golfklubb dekker kursavgiften for medlemmer, og klubben tilrettelegger nødvendig praksis i løpet av året.

Det er en del medlemmer som allerede har fullført denne utdannelsen. Alder har variert fra 16 til 70+ år. Men, vi trenger flere.

Er du interessert i dette, kontakt snarest administrasjonen v/ Bjørn Lohne på tlf 31 29 79 90 eller via kontaktskjemaet nederst på hjemmesiden.