Onsdagsgruppen

Her er plass til deg

Av: Kjell Birkelund  |  Publisert: 9. april 2017  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Onsdagsgruppen spiller hver onsdag kl 1800 på korthullsbanen

Onsdagsgruppen er åpen primært for alle Kjekstad-medlemmer med handicap 37 -54, men er åpen også for medlemmer med litt lavere handicap.
Har du nettopp vært på Veien-til-Golf-kurs er dette stedet for å spille golf og dermed få trening og erfaring.
Ofte spilles Scramble, der alle slår en ball, den beste fra laget velges og alle spiller derfra - dermed kan alle bidra til lagets score!

Kom deg opp av stolen og bli med. Sving køllene sammen andre glade golfere i uformell dyst på vår flotte 9-hullsbane. Her er det plass for alle. Eneste krav er at du har tatt "Veien til golf" kurset. Vi trener og koser oss der forholdene ligger til rette for nye/ferske golfere.

Formålet til gruppen er morsom golf i et hyggelig miljø.