Seniorer

Kjekstad Seniorer - Spillere ønskes for trekant match

Av: Per-Erik Thomassen  |  Publisert: 23. juni 2017  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Golfringen står for tur. Vi trenger enda noen spillere.

Vi trenger 12 spillere som skal representere Kjekstad i trekant match med Asker og Tyrifjord. Første match er hos oss og planlagt 29.6. Neste blir i Asker i August med avsluttning på Tyrifjord 7 September.

Vi har noen spillere men trenger fler for å stille fullt lag. Efter runden samler vi oss til en matbit. Når vi besøker Asker og Tyrifjord blir det greenfee og litt mat til Kr 475 dersom det ikke allerede er løst en spillerett på Asker.

Dette er et svært hyggelig arrangement og det er fine baner vi besøker så vi håper dette vil være av interesse for mange.

Meld dere på enten i Golfbox, eller pr mail til pererik.thomassen@online.no eller ring 90081272 innen mandag kl 16.00 som er samme tid som påmeldingsfristen for onsdags turneringen.