Turneringer

Nå er det klart for påmelding til KM

Av: Kjell Birkelund  |  Publisert: 19. juli 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vi arrangerer klubbmesterskapene 2018 lørdag 25. og søndag 26. august. Meld dere på I RIKTIGE KLASSER. Påmeldingsfrist 22.august kl 1500

Ved påmelding i Golfbox får du opp de klasser du er kvalifisert til. ALLE bør krysse av Stableford.
Vil du ikke vil spille Klubbmesterskapet (2 runder lørdag og en runde søndag) fjerner du denne avkryssing, og velger et annet alternativ.

Turneringskomiteen i samråd med daglig leder har i år satt startkontingent til kr 200,-

Vi har plass til 90 spillere, og 21 trofeer er klar for utdeling, i tillegg til de 7 vandrepokalene. Fullstendige regler, med bl a regler ved overtegning finnes som eget dokument på turneringssiden.