Turneringer

To Hurra og ett Huff

Av: Kjell Birkelund  |  Publisert: 22. august 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Huff: Det blir tidlig start på noen i KM. Hurra 1: Mange deltakere. Hurra 2: Værmeldingen er bra.

Nå, litt under 3 timer til påmeldingsfristen går ut er det 99 medlemmer som vil være med i vårt Klubbmesterskap til helgen. Vi har satt en grense på 90, men vil jo gjerne få med alle interesserte. Det betyr at vi må starte TIDLIGERE.

Det er nå 60 spillere som skal gå 2 runder på lørdag. For å få dette til må vi starte kl 07:00 og bruke 9 minutters startintervall. Og så må folket holde farten oppe! Runde 2 startes umiddelbart etter at alle har startet i runde 1.

Heldigvis er værmeldingen på Yr ganske lovende.