Turneringer

Start påmelding:Se Golfbox
Slutt påmelding:Se Golfbox

Beskrivelse

Åpen turnering for alle født 1999 eller tidligere (yngre spillere får spille i lag med en verge).
Dette er en parkonkurranse hvor vi spiller greensome, stabelford.

Vi kommer til å ha delvis shotgun-start, med samtidig start på flere hull.

Startkontingent 150 kr for deg med Golfhäftet, 200,- for alle andre,  greenfee 300 kr.
  Mange fine premier, minst ett lag får spille finale på Bro Hof GCC i Stockholm,   alle spillere får en fin startpakke.

Nærmest hullet konkurranse, 100 kr hvor du då får ytterligere en startpakke og kan vinne et par sko fra FootJoy

Golfhäftet Trophy er Nordens største og mest likte golfturnering. Sammen med flere partners arrangerer vi i år hele 128 konkurranser i Sverige, Norge, Danmark og Spania.

• Lagets spillehandicap er summen av følgende: Spilleren med lavest hcp reduseres til 60% og spilleren med høyest hcp reduseres til 40%.
  • Høyest hcp som får regnes er 36, EGA-eksakt turneringshandicap kreves.
  • Turneringen er åpen for alle født 1999 eller tidligere, yngre spillere får spille sammen med en verge i laget.
  • Du får delta i hvor mange delkonkurranser du vil og bytte spillepartner hvor ofte du vil, men spillere til finalen på Bro Hof skall vara samme personer som vant i delkonkurransen..
  • Vid 60 eller fler par får også 2 plassen spille finale på Bro Hof Slott GC.
  • Mange premier og minst 15% av deltagerne får premie.
Påmelding i Golfbox