Golfshop/kafé

Kjekstad Golfshop og Kafé

Velkommen til Kjekstad Golfshop/Kafé og simulatorsenter!

Hos oss er alt samlet på ett sted. Kjekstad Golfklubb driver selv både Golfshop og Kafé og simulatorsenter, og det er opp til deg som medlem eller gjest å bruke fascilitetene, for da består tilbudet! Vi holder åpent hver dag, fra tidlig til seint.

I vår Golfshop/Kafé og simulatorsenter får du både booket og bekreftet alt du måtte ønske av tider. Du får også bestilt leksjoner og kurs. Medlemskap og booking av golfbiler er heller ikke noe problem.

Kaféen har mat for enhver gane. Her får du kjøpt surdeigsbaguetter og -rundstykker, wraps, pizza, burger, toast, panini, foccaccia, frukt, nøtter og mye mer. Vi har "verdens beste" Kjekstad vafler og alltid nykokt kaffe. Vi har i tillegg muffins, sjokolade og lefser, is, brus og mineralvann! smiley Vi har selvfølgelig glutenfrie toast, glutenfrie vafler og salater! smiley Vi har også skjenkebevilling for øl og vin! Kom innom da vel!

Hos oss får du kjøpt alt det du trenger av golfutstyr, både til trening og spesielt til spill på banene.Vi har et godt utvalg av baller, pegger og hansker!

Har du smått med tid før du skal ut å spille, ring oss før du kommer, så står vi klar med mat og det du trenger ellers. Telefon til proshop er 31297990 eller til Bente 90821010.

Prøv oss! Vi er der kun for dere! smiley

(PS! Det er ikke tillatt å nyte medbrakt i klubbens kafé eller i serveringsområdene ute og inne.)

mvh Kjekstad Golfklubb
Ansvarlig Bente Lohne