Golfsimulator

Om golfsimulatorene

Golfsimulatorene på Kjekstad Golfklubb er av type aboutGOLF, og skal være noen av de mest nøyaktige og beste på markedet i dag. De er kjent for å være spesielt gode på nærspill delen og de fleste populære internasjonale baner er tilgjengelig for spill.

En Golf Simulator har egen "Range modus" hvor man kan trene og perfeksjonere sine slag. Nøyaktigheten og grafikken her er av så høy kvalitet, at det ikke er behov for hverken Trackman systemer eller Launch Monitorer i tillegg.

Vi har installert tre "store" Golfsimulatorer i vårt simulatorsenter. Simulatorgolf på Kjekstad Golfklubb gir en utrolig realistisk spilleopplevelse og nøyaktig gjengivelse.

Velkommen smiley

Klikk her for å booke tider