Herrer - mandag

Mandagsgruppa - Kjekstad golfklubb

Mandagsgruppa er et tilbud til alle herrer i klubben, uavhengig av hcp. Vi spiller Netto Slag/ Maximum Score. Alle runder teller i sammendraget, også ved andre spilleformer.
Selv om vi premierer golfresultater, setter vi det sosiale i høysetet, og samles til kaffe og hyggelig samvær etter runden.
I år premierer vi inntil de 5-6 beste hver gang, avhengig av hvor mange som var påmeldt innen fristen. Man må være tilstede på premieutdelingen for å kunne gjøre krav på premie, ellers går den videre til neste på resultatlisten.
Det vil bli  "longest drive" konkurranser hver gang. Noen ganger også «Closest to Pin», men det krever sponsorer.
I tillegg vil vi hver mandag trekke ut en heldig vinner av en flaske vin.

I år, som tidligere år, blir det  fordelt plasseringspoeng som danner grunnlag for sammenlagt resultatliste etter endt sesong
Listen vil oppdateres kontinuerlig. Poengene fordeles slik:

1. plass 24 poeng
2. plass 20 poeng
3. plass 18 poeng
4. plass 16 poeng
5. plass 15 poeng
og deretter 1 poeng mindre ned til og med 19. plass. Den som har flest poeng ved sesongslutt er totalvinner.

I år vil det være 8 runder som er tellende for totalresultatet.

Hvordan vi premierer til slutt, kommer vi snart tilbake til

Så sett av tid fremover og bli med!
PS: For å bli oppdatert på hva som skjer i mandagsgruppa fremover, logg deg inn i medlemsregisteret på disse hjemmesidene. Etter at du er innlogget på medlemssidene, pass på at du abonnerer på Herrer-mandag nyheter under "Mitt oppsett" så får du en notis på e-mail hver gang det legges ut nyheter på hjemmesider vedr. mandagsgruppa.

Sjekk også Herregruppas aktiviteter på torsdager. Her spilles det samme format hver torsdag, og mange av klubbens beste spillere er med. Info finnes under "Herrer" på hjemmesiden.
Hilsen Mandags-komiteen

Komiteen består av: