Instruksjon og kurs

Trenere på Kjekstad

Kjekstad Golfklubb har sørget for trenerutdanning for noen av våre medlemmer som ønsker å bidra med kurs- og treningsvirksomhet i klubben. Nedenfor ser du en kort presentasjon av de disse.  Du vil møte disse trenerne på f.eks. nybegynnerkurs eller juniortreninger.

Trenere

Svein Nummestad Hansen

Hovedtrener

979 45 366

Utdannet PGA Professional med en bachelor spesialisering i trenerrollen ved Høyskolen Innlandet. Som utdannet trener gleder jeg meg veldig til å starte opp sesongen med å arrangere kurs, treninger og leksjoner på klubben. Leksjoner innendørs og utendørs kan dere booke på mail eller telefon. Dere kan også booke instruksjon i fanen til høyere. Da kan dere få oversikt over min instruktør kalender og booke ledig tid.

Esben Vidala

Hjelpetrener VTG og leder av Mentorgruppen

911 65 732

Esben er med i Mentor gruppen i Kjekstad Golfklubb. Esben hjelper også til med å arrangere VTG kursene sammen med hovedtrener.

Edith Grande

Trener 1 utdannet

913 90 690

Edith har spilt golf siden 1983. Medlem i KjGk siden 1980 (før banen ble ferdig). Æresmedlem siden 2008. Har vært turneringsleder i mange år. Edith har også sittet i styret, banekomiteen og vært dommer i NGF. Trener 1 utdannelse i 2015. Har vært med Seniorlandslaget i utlandet 15 ganger. Golf er gøy! Særlig å hjelpe nybegynnere.