Medlemmer

Kampanje 2018

Få halv pris sesongen 2019* !

Gjelder alle nye medlemskap. *Forutsetter samme type medlemskap i 2020. Tilbudet gjelder til 28.02.2019.

Klikk her for å gå til innmeldingskjema.
(Skriv "Kampanje 2018" i merknadsfeltet nederst i skjemaet.)

Kjekstad Golfklubb har i flere år på rad hatt meget god god kvalitet på begge banene, samtidig som vi har vært blant de tidligste til å åpne om våren og gjerne de siste som stenger om høsten. Både medlemmer og gjester har satt stor pris på den gode kvaliteten og den lange sesongen på Kjekstad GK. Verdt å merke seg er at hovedmedlemskapet og junior medlemskapene inneholder fritt spill på begge baner (både 18-hulls og 9-hullsbanen).