Medlemmer

Medlemsfordeler/avgifter

Årsmøtet har besluttet følgende kontingenter og avgifter:

Fordelskort Kafe/Proshop
: Alle voksne medlemmer er på årets faktura fakturert "Fordelskort Kafe/Proshop" til kr. 300,-. Dette gavekortet kan fylles opp ved behov. Kortet kan benyttes i kassen til kafe/proshop/simulatorsenter. Fordelskortet betraktes som en medlemsfordel, og faktureres samtidig med den årlige medlemskontingenten. Vi håper at kortet vil føre til økt besøk og omsetning i klubbens kafe/proshop/simulatorsenter, som igjen vil gjøre det enklere å kunne tilby et mer forutsigbart utvalg av varer for våre medlemmer.

Fakturagebyr: Gebyret på hovedfaktura er kr. 0,-. Faktura sendes til nettbanken som efaktura eller på mail med kopi av melding i golfbox. Ved månedlig oppdelt faktura er gebyret kr. 20,- per faktura som dekker klubbens kostnader til produksjon av faktura.

Info om månedlig betaling: Alle som mottar faktura som er større enn kr. 2 000,- har tilbud om å dele opp beløpet med autogiro fordelt over årets resterende måneder i kalenderåret. Fremgangsmåten står beskrevet på faktura. Det er vårt faktureringsselskap Norkred som hjelper oss med dette.