Medlemmer

Medlemskap og priser

Prisene på medlemskap kan bli noe justert etter årsmøtet 20. mars 2024.

Skogsbanene på Kjekstad gir en unik naturopplevelse kombinert med golf.

Vi tilbyr blant annet:
18-hulls skogsbane og 9-hulls skogsbane, 3 golfsimulatorer, treningsområder med putting, chipping og driving-range, ulike medlemsfordeler i kafé og proshop, tematreninger med golftrener, instruksjon for alle og nybegynner opplæring, hyggelig og sosialt miljø for alle aldersgrupper. Kafé, proshop og simulatorsenter er åpent hele året.

Info om månedlig betaling:
Alle som mottar faktura som er større enn kr. 2 000,-, får tilbud om å dele opp beløpet med autogiro fordelt over årets resterende måneder i kalenderåret. Fremgangsmåten står beskrevet på fakturaen. Det er vårt faktureringsselskap Norkred som hjelper oss med dette. Ved månedsbetaling tilkommer et gybyr på kr. 25,- per faktura.

Vilkårene fremkommer når du velger "Meld deg inn her".

Ønsker du mer informasjon om medlemskap, kontakt med klubben på tlf 31 29 79 90, eller send mail til post@kjekstad-gk.no. Vennligst kontakt klubben direkte hvis det ønskes bedriftsmedlemskap.

Kjekstad Golfklubb har for tiden ingen innmeldingsavgift eller krav til kjøp av andel!

Vi ønsker deg hjertelig velkommen!

Inkludert fritt spill begge baner. Det er ikke krav til kjøp av aksje eller andel. Gjelder fra det året man fyller 30 år.

kr 4 000/år

Inkludert fritt spill begge baner. Gjelder fra det året man fyller 22 år og til og med det året man fyller 29. (Studenter og militære i samme årsklasser, inngår også i denne gruppen).

kr 4 000/år

Medlemskapet gir fritt spill på korthullsbanen gjennom hele sesongen. Ønsker man å spille Hovedbanen betaler man kun halv greenfee.

kr 4 000/år

Inkludert fritt spill begge baner. Gjelder fra det året man fyller 20 år.

kr 1 000/år

Inkludert fritt spill begge baner.

kr 1 500/år

Inkludert fritt spill begge baner. Gjelder fra det året man fyller 10 år.

kr 2 000/år

Inkludert fritt spill begge baner. Gjelder fra det året man fyller 13 år.