Golfshop/kafé

Bestill starttid

Av: Bente Lohne  |  Publisert: 22. april 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

......og bekreft før du går ut. Alltid.

Hull 1 og 2 på 18 hullsbanen

Vi opplever et fantastisk trykk på banene våre disse dager. Derfor er det viktig at vi repeterer dette med booking og bekreftelse.

Starttid bestiller du enklest i GolfBox. Logg deg inn via http://kjekstad-gk.no/.

Du kan selvfølgelig også ringe 31 29 79 90, slik at vi kan hjelpe deg. Da ber vi deg å ha klubb- og medlemsnummeret klart.

Men - du er ikke klar til å gå enda!

Når du ankommer Kjekstad Golfklubb for å spille, skal du gå innom Proshop FØR DU GÅR UT!
I disse corona-tider har vi ikke touch-automaten rundt hjørnet til disposisjon, det betyr at all bekreftelse skjer inne i shopen. Selv om du "bare" skal på Korthullsbanen, skal du både booke og bekrefte.

Dette er fordi vi i proshopen skal vite hvor stor kapasitet vi har på banen, og for de som booker tid i Golfbox vet at den tiden de har bestilt, faktisk er ledig. Registrering i GolfBox er meget viktig i forhold til bookingbildet, effektiv bruk av banen og ikke minst statistikk. Håper på forståelse for dette og at du tar turen innom Proshop og registrerer deg.

Vi har dessverre et stort problem med No show. No show er når spillere har booket tid og ikke møter til bestilt tid, eller at du er der og ikke har sagt i fra at du er på plass. Du skal melde deg i Proshopen senest 10 min. før start. Dette gjelder både Hovedbanen og Korthullsbanen. Alltid.

Konsekvenser hvis man ikke melder seg blir at starttiden kan bli gitt bort til noen andre og at du etter 3 NO SHOW blir utestengt fra å bestille starttid i en periode.

Vi har dessverre allerede en lang liste med No show, og de fleste av disse er dere medlemmer. Dette tar vi nå tak i og sender en advarsel til dere det gjelder, slik at vi får strammet inn dette. Om du har benyttet tiden uten å bekrefte er en ting, men om du har latt være å møte er en annen ting, da andre spillere ikke har fått plass på banene fordi du har oppholdt en plass.

Igjen - vi håper på forståelse for at vi ønsker å rydde opp i dette!