Golfshop/kafé

Kafe og Golfshop - August

Av: Kjekstad Proshop  |  Publisert: 1. august 2016  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Åpningstider i kafe og golfshop i august.

Kjekstad Golfshop & Kafe AS holder åpent hver dag i august.

Åpningstider Kafe:
Man - tor:     11 - 21
Fred:             11 - 18
Lør - søn:     10 - 18

Ved behov holder kafeen åpent ut over de faste tidene. (Mandagsgruppe, Tirsdagsklubben, Torsdag Herrer osv...)

Åpningstider Golfshop:
Man - tor:      8 - 19
Fred:              8 - 18
Lør - søn:      8 - 18

I og med at kafeen åpner noe senere, kompenserer Golfshopen dette ved å tilby kaffe, mineralvann samt noe å bite i på vei ut på banen.

Når kafeen åpner "tar de over" og tilbyr ferske påsmurte bakervarer, kanelsnurrer, vafler, pizza, pølser, smoothie og mye annet godt som smaker etter en treningsøkt eller etter en runde på en av de flotte banene på Kjekstad Golfklubb.

Fra Golfshopen åpner og til kafeen stenger vil du ha rikelig med tilbud av mat og drikke som kan nytes i vårt flotte anlegg! Kafeen innehar også skjenkebevilling i klasse 1 og 2, så her er det mulig å nyte et glass vin eller en øl i sola på tunet! smiley

Det er ikke tillatt å nyte medbrakt mat eller drikke i kafeen. Velkommen!