Golfshop/kafé

Kjekstad Proshop inviterer..

Av: Anders Fløistad  |  Publisert: 6. januar 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Velkommen til Matchplay i Simulatorsenteret

Det inviteres herved til Match Play Turnering i Simulatorsenteret lørdag den 18. januar kl. 0900.

Det er Kjekstad Proshop som står som arrangør for denne 9 hulls Match Play turneringen.

Vi skal spille i 4 puljer, á 4 spillere. De to beste i hver pulje går videre til sluttspillet. Alle som deltar er garantert å spille 3 stk 9 hulls matcher. Vi spiller med 50% av hcp.

Startavgift er satt til kr. 400,- og inkluderer turneringsspill samt 1/2 pizza p.p., kaffe og flotte premier.

Det er plass til 16 spillere - så her er det bare å melde seg på. Førstemann til mølla... osv.smiley

Påmelding gjøres til Kjekstad Proshop 31297990 - proshop@kjekstad-gk.no eller pr telefon/sms til Petter tlf. 90770036