Golfshop/kafé

Påminnelse: Proshop/Kafé trenger nye medarbeidere!

Av: Kjekstad Proshop  |  Publisert: 4. mars 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Er du - eller kjenner du - vår nye medarbeider?

Kjekstad Golfklubb bygger for tiden nytt klubbhus som skal stå klart til sesongstart i år. Det blir mye nytt, i og med at proshop og kafé nå blir slått sammen. yes

Vi er på jakt etter fleksible, ansvarsfulle, servicemindede og blide medarbeidere. Kjekstad Golfklubb er et "møtested vi kommer til med glede" - og du som står bak disken skal utstråle akkurat det.

Noen av arbeidsoppgavene er:
Betjene bookingsystemet på begge baner, golfbiler og protimer,
servere mat, rydde, selge golfutstyr,
bestille varer og fylle på, gjøre rent samt
betjene kommende simulatorsenter.
Jobben går også ut på å betjene kasse og ta  imot penger.

Full opplæring vil bli gitt.

Du må like å jobbe både selvstendig og i team. Arbeidstiden vil variere.

Kjekstad Golfklubb gjør alltid sitt ytterste for å gi den beste service til sine gjester og sine medlemmer.

Søkere til proshop/kafé må være fylt 20 år, og søkere til sesongjobb i Gapahuken må være fylt 18 år.

Skriftlig søknad sendes: proshop@kjekstad-gk.no innen 15. mars 2019.
Kontaktperson: Bente Lohne, 908 21 010.