Golfshop/kafé

Tidlig en lørdags morgen..

Av: Bente Lohne  |  Publisert: 20. januar 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Frokost og simulatorgolf med denne glade gjengen

På en ekstra tidlig morgenvakt var undertegnede på plass for å lage frokost til en glad guttegjeng som har gjort det til tradisjon å komme til vårt simulatorsenter for frokost og simulatorgolf. Før den opprinnelige åpningstiden, troppet de opp, morgenfriske og forventningsfulle.

Frokostbufféen stod klar med egg, bacon, kaffe, juice og ellers det man trenger til en god frokost. smiley

Med 24 kalde ute, er det helt perfekt å drømme seg mot vår og sol og grønne baner mens man koser seg og spiller inne.

Alle disse gutta er medlemmer hos oss, og benytter hjemmeklubben sine fasciliteter året rundt, innimellom jobb og familie.

Så mens sola stiger i takt med gradene, kan de mette og fornøyde rusle inn i vårt simulatorsenter som ligger vegg i vegg med kafeen.

En perfekt lørdag i simulatorsenteret til Kjekstad Golfklubb! yes

Ønsker du å arrangere familiegolf, vennegolf, bursdagsgolf e.l er det bare å ta kontakt med Bente i Proshop. Vi legger tilrette akkurat slik du ønsker.

Klikk på knappen under og book simulator hos oss. Velkommen!